14.08
Українці Португалії
Неділя  22/12/24 РеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
 
Меню
 
Розділи новин
Україна - НАТО [16]
УКРАЇНА ПАМ’ЯТАЄ – СВІТ ВИЗНАЄ! [44]
Спортивна сторінка [2]
Політика [19]
Національна ідея [12]
Наука, освіта [1]
Культура [2]
Суспільство [38]
Історія [5]
Економіка [0]
Різне [4]
Релігія [5]
 
Календар новин
«  Травень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
 
Форма входу
 
Пошук
 
Партнери
    znimky.net tamada.lviv.ua Українська Правда Ансамбль Джерельце Українці Угорщини TopUA: Український хостинг Пластовий Портал - твоя віртуальна домівка Майдан Українські традиції Спілкуйся Українською Арт-Вертеп

     

         
        Статистика

        В онлайн всього: 3
        Гостей: 3
        Користувачів: 0
         
        На початок » 2008 » Травень » 5 » Медіа-експерт: про НАТО має розказувати й приватне ТБ

        УВАГА!!!

        Сайт переїхав на новий сервер за адресою: http://www.spilka.pt/
        Цей проект оновлюватися не буде і залишається в архіві

        Медіа-експерт: про НАТО має розказувати й приватне ТБ
        09.37
        5.05.2008р.
        В Україні стартувала інформаційна кампанія про НАТО. Більшість громадян країни скептично ставляться до вступу України до Альянсу, але визнають, що мало про нього знають. Київський медіа-експерт Наталія Лигачова радить залучити до кампанії не лише державні, а й приватні телеканали. Докладніше – Лілія Гришко:
         
        Чесно і цікаво розповідати українцям про НАТО медіа будуть лише коли влада забезпечить прозорі тендери на проведення інформаційної кампанії. А ще – створить умови для проведення такої роботи, аби гроші були не єдиним стимулом пропагування вступу України до Північноатлантичного альянсу, переконана медіа-експерт Наталія Лигачова. «Ми знаємо як все це спрацьовує – знову будуть вимучені програми. Приватні ЗМІ і самі б могли долучитися до цього. Адже у нас вже досить «просунутих» власників, які розуміють, що не все вимірюється тільки грошима та рейтингами. Вони можуть бути зацікавлені і в іншому обличчі своїх ЗМІ». Аби ця інформаційна кампанія мала успіх, Лигачова радить робити акцент на цікаві телевізійні проекти, передусім дискусійні. «Треба щоб говорили і представники західних країн. Хай розкажуть, що дав їм цей вступ, які проблеми вони вирішують і які виникають. Бо дискусії, які раніше велися у нас, носили більш політичний характер», - каже медіа-експерт.
         
        Переглядів: 690 | Добавив: ukremigrantpt | Рейтинг: 0.0/0 |
        Всього коментарів: 0
        Добавляти коментарі дозволяється тільки для зареєстрованих учасників.
        [ Реєстрація | Вхід ]

        Використання матеріалів дозволяється за умови посилання на "Українці Португалії"
        Copyright © "Українці Португалії". м. Лісабон 2007р.
        Спілка Українців в Португалії